پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همیر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ «علیرضا عصار» مجری تلویزیون شد
سرخط خبرها

برگزاری برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مشهد با شعار «جان‌فدا»

  • کد خبر: ۱۴۲۹۱۲
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
برگزاری برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مشهد با شعار «جان‌فدا»
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری برنامه‌های مربوط به گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با شعار جان‌فدا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین باغگلی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه شعار «جان‌فدا» شعاری سراسری است که برای گرامیداشت سالگرد شهادت حاج‌قاسم انتخاب شده، اظهار کرد: این شعار بر اساس همان سخنی است که حاج قاسم می‌گفت «جان من و هزاران مثل من فدای شما مردم». در حقیقت ایشان در دوران حیات خویش رویکرد محبت‌آمیزی نسبت به مردم داشت و از این رو است که شعار جان‌فدا برای گرامیداشت شهادت وی انتخاب شده است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری در این ایام برنامه‌های مختلفی در نظر دارد که یک بخش آن مربوط به اکران‌های فرهنگی است. به عنوان نمونه وصیت‌نامه و لحظاتی از سبک زندگی آن شهید در اکران‌های شهری نمود پیدا خواهد کرد.

باغگلی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر حمایت از تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهنگی است. در این راستا یک ویژه‌برنامه با همراهی ستاد مردمی سومین سالگرد برگزار خواهد شد. بر این اساس دانش‌آموزان ۲۵۵ مدرسه می‌توانند با ثبت نام در سامانه farhangup.ir تا سقف یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از بسته‌های محصولات فرهنگی و خدمات مختلف آن بهره‌مند شوند. این امکان برای ۱۷۰۰ مدرسه و ۵۰۰ تشکل تا سقف ۵۰۰ هزار تومان نیز در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی شهردار مشهد اضافه کرد: امکان بهره‌مندی از این بسته‌ها با ثبت نام علاقه‌مندان در سایت farhangup.ir فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرار است یک تئاتر با عنوان «معبری به آسمان» از ۱۲ تا ۱۹ دی ماه در حوزه هنری خراسان رضوی به همت فرهنگسرای شهید سلیمانی برگزار شود.

باغگلی اظهار کرد: در کنار همه این‌ها حمایت از برنامه‌های مختلفی که به صورت مردمی برای گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در سطح مناطق برگزار می‌شود نیز از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی شهردرای مشهد است. همچنین قرار است یک شهید گمنام نیز به مناسبت گرامیداشت این روز در بوستان ارم تشییع شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->